Zadzwoń do nas
+48 71 79-67-360
ul. Zelwerowicza 18a
Wrocław
Napisz do nas
Oprócz prowadzonych szkoleń, w firmie szkoleniowej AkKom, istnieją dwie formy skorzystania ze specjalistycznej wiedzy. Są to:
Konsultacje i doradztwo są formą pozyskiwania dodatkowej wiedzy albo uzupełniania już posiadanej, w odniesieniu do konkretnych problemów, z jakimi styka się firma, a które wymagają wysoko wyspecjalizowanej wiedzy. Firma może zaprosić specjalistę, rezerwując jego czas na określony okres, ustalony i zaakceptowany przez obie strony. Firma dysponuje wtedy osobą i wiedzą specjalisty, przedstawiając mu konkretne problemy, z jakimi ma do czynienia. Zadaniem specjalisty jest znalezienie określonych rozwiązań lub udzielenie satysfakcjonującej i wyczerpującej odpowiedzi na pytania i problemy o różnym stopniu złożoności. Oczywiście aby specjalista maksymalnie i efektywnie wykorzystał czas, a Klient był z jego usług zadowolony niezbędne jest zapoznanie ze specyfiką i organizacją pracy. Powyższa usługa jest odpłatna.
Opieka poszkoleniowa obejmuje okres do trzech miesięcy po zakończeniu szkolenia z danego zakresu tematycznego. Do opieki poszkoleniowej mają prawo wszyscy uczestnicy odbytego szkolenia. Zakres merytoryczny opieki obejmuje jedynie treści stanowiące przedmiot odbytego szkolenia. Są to krótkie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, które mają na celu wskazanie kierunku rozwiązania lub ulepszenia danego sposobu wykonania zadania wchodzącego w zakres pracy zawodowej kursanta. Ta forma nie przewiduje udzielania porad poszkoleniowych poza siedzibą firmy AkKom. W przeciwieństwie do konsultacji i doradztwa opieka poszkoleniowa jest bezpłatna.
Jest możliwość zaproszenia eksperta naszej firmy, prowadzącego wcześniej z uczestnikami szkolenie, do wizyty w instytucjach, które ich na to szkolenie delegowały, w celu pogłębionego wykorzystania jego wiedzy do rozwiązania tych problemów, które nie były możliwe do rozpatrzenia w zakresie opieki poszkoleniowej, z uwagi na ich czasochłonność czy wieloaspektowy charakter (wysoki stopień trudności). W tym przypadku jest to transformacja opieki poszkoleniowej w formę konsultacyjno – doradczą. Należy jednak zastrzec, iż kwalifikowanie zadań oraz stopnia trudności i wynikających z tego rozwiązań leży w gestii specjalisty firmy AkKom, który jednocześnie może wskazać najlepszą formę pomocy.
Szczegółowe różnice między tymi dwiema wyżej wyróżnionymi formami opisano w tabeli.
Kryteria | Opieka poszkoleniowa | Konsultacje |
Warunki skorzystania z usługi | Uczestnictwo w danym szkoleniu | Z konsultacji skorzystać może każda osoba fizyczna lub prawna |
Forma | Telefoniczna, e-mailowa lub w bezpośredni kontakt ze specjalistami firmy | Bezpośrednia ze specjalistą firmy |
Lokalizacja | W siedzibie firmy AkKom po uprzednim zarezerwowaniu terminu | Zazwyczaj w siedzibie Klienta lub dowolnie wybranym przez niego miejscu bądź w siedzibie firmy AkKom |
Czas i terminy trwania usługi | Do trzech miesięcy po zakończeniu szkolenia, maksymalnie 2 godziny tygodniowo | Czas usługi dowolnie wybrany przez Klienta w dogodnym dla niego terminie |
Sposób prowadzenia | Krótkie porady specjalistyczne, wskazujące drogę rozwiązania danego problemu | Pogłębione, specjalistyczne porady dotyczące problemów, najczęściej o dużym stopniu złożoności |
Zakres tematyczny | Związany z problematyką odbytego szkolenia | Zakres tematyczny związany ze specyfiką firmy w kontekście obszarów szkoleń firmy AkKom |
Cena | Bezpłatne | Płatne w rozliczeniu godzinowym |
Formularz kontaktowy